openai is fucking Googles business in the ass. I'm an SEO and this is getting ridiculous.

openai is fricking Googles business in the ass. I'm an SEO and this is getting ridiculous. I published 84 articles yesterday. My competitor published 400 last month, all of which are now ranking

Later this year, 90% of the content you'll read will be AI generated. This earth is gonna get gay and fake and openai is fricking Google in the butthole raw (ie without lube)

A Conspiracy Theorist Is Talking Shirt $21.68

Ape Out Shirt $21.68

A Conspiracy Theorist Is Talking Shirt $21.68

  1. 1 year ago
    Anonymous

    Get a real job you lazy ass homie

    baka fr fr

    • 1 year ago
      Anonymous

      >I'm an SEO
      You're cancer.
      You're a smaller tumor than google, but a tumor is tumor.

      >Get a real job you lazy ass homie
      This.

  2. 1 year ago
    Anonymous

    wow it's almost like '17 again, where morons like OP whine and then
    nothing happens next - again.

    • 1 year ago
      Anonymous

      um, sweaty, it is literally happening as we speak, as in right now because i am currently generating one article (1) a minute

      do you even know how much content im publishing anon?

      • 1 year ago
        Anonymous

        1 a minute is slow as shit, i can generate more than that and im not even trying my man

    • 1 year ago
      Anonymous

      AI writing is preferable to a billion SEO minmaxxed junk "articles" churned out by pajeets

      pajeets are not going to get anywhere, their english will just improve with this tool and they will take over, google cant stop this, it is impossible, they will buy openai to survive but this year is going to be devastating for google its insane, the industry moves fast and for every day that passes millions of new articles are churned out by morons reiterating the same shit, toppling the search results with low quality content and google need to quickly overhaul their algorithm to fix it (which they cant, the content is virtually indistinguishable, its over)

      >openai is fricking Googles business in the ass
      no, it doesn't. you don't understand anything. you're just a child raging against google in some non-existent horse race.
      > I'm an SEO
      no, you aren't, but even if you were, that's a moronic job

      1 a minute is slow as shit, i can generate more than that and im not even trying my man

      >google is done if they dont buy openai
      lol nope. you're powerless, enjoy your fake horserace, you stupid chink

      You sound like Jazz Jennings.

      • 1 year ago
        Anonymous

        only one of these is me , LOL nice guessing you fricking NIG NOG

      • 1 year ago
        Anonymous

        its over

  3. 1 year ago
    Anonymous

    AI writing is preferable to a billion SEO minmaxxed junk "articles" churned out by pajeets

    • 1 year ago
      Anonymous

      pajeets are not going to get anywhere, their english will just improve with this tool and they will take over, google cant stop this, it is impossible, they will buy openai to survive but this year is going to be devastating for google its insane, the industry moves fast and for every day that passes millions of new articles are churned out by morons reiterating the same shit, toppling the search results with low quality content and google need to quickly overhaul their algorithm to fix it (which they cant, the content is virtually indistinguishable, its over)

  4. 1 year ago
    Anonymous

    >openai is fricking Googles business in the ass
    no, it doesn't. you don't understand anything. you're just a child raging against google in some non-existent horse race.
    > I'm an SEO
    no, you aren't, but even if you were, that's a moronic job

    • 1 year ago
      Anonymous

      disgusting
      im not raging, im taking advantage along with the rest of the world
      google is done if they dont buy openai, their whole premise with "helpful content" is over
      guys in their basements are competing with Healthline and webmd using just moronic 9000 word long articles, google cant do shit without reviewing every website manually, they have to buy openai or its over for them by the end of this year

      • 1 year ago
        Anonymous

        >google is done if they dont buy openai
        lol nope. you're powerless, enjoy your fake horserace, you stupid chink

  5. 1 year ago
    Anonymous

    >look up how to do something on blender on google
    >the first page is all youtube videos
    Idk google is acting kind of funny

  6. 1 year ago
    Anonymous

    why do people ITT hate seo? do you want googles search result to be genuine?

    • 1 year ago
      Anonymous

      SEOs are literal rats and should be gassed

      • 1 year ago
        Anonymous

        why?

        • 1 year ago
          Anonymous

          >search for anything
          >first million results: "YOU SHOULD LET israeliteS FRICK YOUR CHILDREN, ALSO WHITE PEOPLE SHOULD ALL DIE"
          >hmmmmmmmm but why are SEOs rats that should be gassed????? hmmmmmmmmm hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

          • 1 year ago
            Anonymous

            >first million results: "YOU SHOULD LET israeliteS FRICK YOUR CHILDREN, ALSO WHITE PEOPLE SHOULD ALL DIE"
            it has to be done anon, it is what google wants, use a different search engine if you dont like it, even seos hate that requirement

            • 1 year ago
              Anonymous

              anon, i don't use google because i'm a white man

  7. 1 year ago
    Anonymous

    and you are part of the problem, no wonder why you are frogposting

  8. 1 year ago
    Anonymous

    Hello and welcome to the tutorial
    First let me start by wall of text with the history of the thing that you're looking for. Now that you've scrolled down here is the command. Please hit like and subscribe and also don't forget to enable your cookies. Meta words.

    • 1 year ago
      Anonymous

      This. Google really needs to fix it. I have no idea why they reward pages containing every piece of info there is on this planet. It is in direct contrast to what you actually want, concise and websites that get to the point as quickly as possible

  9. 1 year ago
    Anonymous

    We should make a private internet where people have to be verified and if they put out shit content they get banned

    Let's call it "social media"

Your email address will not be published. Required fields are marked *